Video: DTV’84 1 – Ping Pong Alkmaar 1

Het is alweer een tijdje geleden, maar op 26 september 2020 stonden de eerste herenteams van DTV’84 en Ping Pong Alkmaar tegenover elkaar in de najaarscompetitie van de 3de divisie. Tegenstander Kento Nomura heeft deze wedstrijd gefilmd en gemonteerd in een half uur durende compilatie. Klik op onderstaande video om de hoogtepunten van deze wedstrijd te bekijken:

Wedstrijdverslag Dames 1: “Met een goed gevoel de competitie begonnen!”

Vandaag was de aftrap van de competitie (2e divisie) aan de Tattistraat in Rotterdam. Tegenstander was Alexandria ’66, degradant uit de 1e divisie. Zij traden aan met Malu, Anthira en Stephanie. Janninka, Nadine en Mirjam speelden voor DTV, helaas is Jacqueline nog steeds geblesseerd.  Toch ging ze samen met Hennie mee om te supporteren te coachen, en voor al het eten. Jacqueline had hier immers een speciaal tasje voor mee. Na een gezellige treinreis naar de Tattistraat begon Nadine tegen Malu. Na 3 games stonden we op een 1-0 voorsprong. Malu kwam niet in haar spel en Nadine wist hier goed gebruik van te maken door slim te spelen. Na Nadine speelde Janninka tegen Stephanie. Janninka gaf 1 game weg, maar de rest van de games verliep soepel. 0-2 voor DTV. Dan Mirjam tegen de oppermachtige Anthira. Tja, er zat in ieder geval een stijgende lijn in. Na 11-1 werd het twee keer 11-5, maar ...